View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Het effect van explicietheid in de kopjes van een ABN AMRO hypotheekofferte

        Thumbnail
        View/Open
        Eindwerkstuk Communicatiekunde 2011.docx (62.25Kb)
        Publication date
        2012
        Author
        Verhulst, C.M.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        In dit eindwerkstuk wordt er onderzoek gedaan naar de explicietheid van kopjes in een offerte voor hypotheken van de ABN AMRO bank. Naar aanleiding van de verbeteringen in de nieuwe offerte ten opzichte van de oude, zijn er wat kopjes aangepast op het tekstkenmerk explicietheid. Uit een vragenlijst waarin wordt onderzocht welke tekst men onder een bepaald kopje verwacht zijn 2 belangrijke resultaten gekomen. (1) De vragenlijst horende bij de expliciete kopjes wordt sneller gemaakt dan de impliciete versie. De antwoorden zijn sneller te vinden. (2) De vragenlijst horende bij de expliciete kopjes wordt over het algemeen beter gemaakt dan de impliciete versie. Er worden meer goede antwoorden gegeven.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19811
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo