View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Stimulerende en belemmerende factoren in het leesdossier : Een onderzoek naar de praktijk van het leesdossier op het Udens College te Uden

        Thumbnail
        View/Open
        Scriptie definitief Gerjanne.pdf (745.0Kb)
        Publication date
        2014
        Author
        Palm, G.J.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Onderzoek naar de literaire ontwikkeling van leerlingen. Uitgangspunt van het onderzoek was het competentiemodel van Theo Witte. Witte stelde op basis van zijn onderzoek dat leesdossiers vaak zowel stimulerende als belemmerende factoren bevatten voor de literaire ontwikkeling van de leerlingen. In dit onderzoek is gekeken naar de stimulerende en belemmerende factoren in het leesdossier op een middelbare school in Nederland.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/17312
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo