Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKnaap, E.W. van der
dc.contributor.authorPalm, G.J.
dc.date.accessioned2014-07-30T17:00:46Z
dc.date.available2014-07-30T17:00:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/17312
dc.description.abstractOnderzoek naar de literaire ontwikkeling van leerlingen. Uitgangspunt van het onderzoek was het competentiemodel van Theo Witte. Witte stelde op basis van zijn onderzoek dat leesdossiers vaak zowel stimulerende als belemmerende factoren bevatten voor de literaire ontwikkeling van de leerlingen. In dit onderzoek is gekeken naar de stimulerende en belemmerende factoren in het leesdossier op een middelbare school in Nederland.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent762885
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleStimulerende en belemmerende factoren in het leesdossier : Een onderzoek naar de praktijk van het leesdossier op het Udens College te Uden
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsTheo Witte, literaire competentie, literaire ontwikkeling, competentiemodel, leesdossier
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record