dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Knaap, E.W. van der | |
dc.contributor.author | Palm, G.J. | |
dc.date.accessioned | 2014-07-30T17:00:46Z | |
dc.date.available | 2014-07-30T17:00:46Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/17312 | |
dc.description.abstract | Onderzoek naar de literaire ontwikkeling van leerlingen. Uitgangspunt van het onderzoek was het competentiemodel van Theo Witte. Witte stelde op basis van zijn onderzoek dat leesdossiers vaak zowel stimulerende als belemmerende factoren bevatten voor de literaire ontwikkeling van de leerlingen. In dit onderzoek is gekeken naar de stimulerende en belemmerende factoren in het leesdossier op een middelbare school in Nederland. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 762885 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Stimulerende en belemmerende factoren in het leesdossier : Een onderzoek naar de praktijk van het leesdossier op het Udens College te Uden | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Theo Witte, literaire competentie, literaire ontwikkeling, competentiemodel, leesdossier | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie | |