View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        De commercialisering van westerse muziek en de reactie van de fancultuur

        Thumbnail
        View/Open
        Scriptie H de Jonge.docx (88.36Kb)
        Publication date
        2014
        Author
        Jonge, H. de
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Worden artiesten commercieel nadat zij doorbreken tot de mainstream en wat is de reactie hierop van de fans? Deze scriptie bestaat uit vijf delen: een korte, maar duidelijke definitie van een aantal belangrijke begrippen, drie casestudies en de conclusie. Het eerste deel bevat drie hoofdstukken: respectievelijk authenticiteit, mainstream en fans. De drie casestudies betreffen: Bob Dylan, Nirvana en Coldplay.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16793
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo