Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorOverbeeke, E.
dc.contributor.authorJonge, H. de
dc.date.accessioned2014-06-25T17:00:59Z
dc.date.available2014-06-25T17:00:59Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16793
dc.description.abstractWorden artiesten commercieel nadat zij doorbreken tot de mainstream en wat is de reactie hierop van de fans? Deze scriptie bestaat uit vijf delen: een korte, maar duidelijke definitie van een aantal belangrijke begrippen, drie casestudies en de conclusie. Het eerste deel bevat drie hoofdstukken: respectievelijk authenticiteit, mainstream en fans. De drie casestudies betreffen: Bob Dylan, Nirvana en Coldplay.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent90488
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleDe commercialisering van westerse muziek en de reactie van de fancultuur
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuMuziekwetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record