Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHeide, J. van der
dc.contributor.authorJong, L.F. de
dc.contributor.authorLeon, R.
dc.contributor.authorSchoonderwoerd, K.
dc.date.accessioned2014-04-15T17:00:45Z
dc.date.available2014-04-15T17:00:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16505
dc.description.abstractDragen activerende werkvormen bij aan de leeropbrengst van de geschiedenisles? Een praktijkonderzoek in de les.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent581455
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleActiverende werkvormen in de geschiedenisles
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordswerkvormen; activerende; geschiedenis; onderwijs
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record