Activerende werkvormen in de geschiedenisles
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Heide, J. van der | |
dc.contributor.author | Jong, L.F. de | |
dc.contributor.author | Leon, R. | |
dc.contributor.author | Schoonderwoerd, K. | |
dc.date.accessioned | 2014-04-15T17:00:45Z | |
dc.date.available | 2014-04-15T17:00:45Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16505 | |
dc.description.abstract | Dragen activerende werkvormen bij aan de leeropbrengst van de geschiedenisles? Een praktijkonderzoek in de les. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 581455 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Activerende werkvormen in de geschiedenisles | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | werkvormen; activerende; geschiedenis; onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting |