View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Branded journalism in de Nederlandse sportjournalistiek

        Thumbnail
        View/Open
        Branded Journalism in de sport -Scriptie.pdf (599.1Kb)
        Publication date
        2014
        Author
        Mak, W.J.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Deze scriptie gaat over branded journalism binnen de Nederlandse Sportjournalistiek. Er wordt gekeken naar Club TV, een televisieprogramma van de voetbalclubs uit de Eredivisie. Er is gesproken met de makers van het programma om te kijken naar de grenzen en mogelijkheden van branded journalism binnen de productiecyclus. Door middel van een diagram wordt inzichtelijk in welke fase van de productiecyclus de makers een vorm van zelfregulering toepassen en waarom.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16396
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo