Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorCrone, V.C.A.
dc.contributor.authorMak, W.J.
dc.date.accessioned2014-03-20T18:00:54Z
dc.date.available2014-03-20T18:00:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16396
dc.description.abstractDeze scriptie gaat over branded journalism binnen de Nederlandse Sportjournalistiek. Er wordt gekeken naar Club TV, een televisieprogramma van de voetbalclubs uit de Eredivisie. Er is gesproken met de makers van het programma om te kijken naar de grenzen en mogelijkheden van branded journalism binnen de productiecyclus. Door middel van een diagram wordt inzichtelijk in welke fase van de productiecyclus de makers een vorm van zelfregulering toepassen en waarom.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent613551
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleBranded journalism in de Nederlandse sportjournalistiek
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsbrandedjournalism, clubtv, sportjournalistiek,
dc.subject.courseuuFilm- en Televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record