View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Ik game, dus ik leer: De relatie tussen narratief en educatie in serious games

        Thumbnail
        View/Open
        MA Scriptie Stijn Hansen 0319589.pdf (1.647Mb)
        Publication date
        2014
        Author
        Hansen, S.C.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        IN DEZE SCRIPTIE WORDT ONDERZOEK GEDAAN NAAR DE VERMEENDE INVLOED VAN NARRATIVITEIT OP DE EFFECTIVITEIT VAN DE LEERERVARING IN SERIOUS GAMES. UIT DE THEORIE OVER DIT ONDERWERP ZIJN ACHT CONCEPTEN ONDERSCHEIDEN DIE DEZE RELATIE INZICHTELIJK MAKEN. DEZE ZIJN VERVOLGENS GETOETST AAN TWEE SERIOUS GAMES: ON THE GROUND REPORTER: UGANDA EN BETWIXT OF FATE AND FOLLY. DEZE ANALYSE TOONT AAN DAT NARRATIVITEIT EEN NUTTIG CONCEPT IS OM DE LEERERVARING VAN SERIOUS GAMES TE BEGRIJPEN.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16390
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo