dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Lehmann, AS. | |
dc.contributor.advisor | Glas, R. | |
dc.contributor.author | Hansen, S.C. | |
dc.date.accessioned | 2014-03-20T18:00:43Z | |
dc.date.available | 2014-03-20T18:00:43Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16390 | |
dc.description.abstract | IN DEZE SCRIPTIE WORDT ONDERZOEK GEDAAN NAAR DE VERMEENDE INVLOED VAN NARRATIVITEIT OP DE EFFECTIVITEIT VAN DE LEERERVARING IN SERIOUS GAMES. UIT DE THEORIE OVER DIT ONDERWERP ZIJN ACHT CONCEPTEN ONDERSCHEIDEN DIE DEZE RELATIE INZICHTELIJK MAKEN. DEZE ZIJN VERVOLGENS GETOETST AAN TWEE SERIOUS GAMES: ON THE GROUND REPORTER: UGANDA EN BETWIXT OF FATE AND FOLLY. DEZE ANALYSE TOONT AAN DAT NARRATIVITEIT EEN NUTTIG CONCEPT IS OM DE LEERERVARING VAN SERIOUS GAMES TE BEGRIJPEN. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1727118 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Ik game, dus ik leer: De relatie tussen narratief en educatie in serious games | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | SERIOUS GAMES, NARRATIVITEIT, EDUCATIE, LEREN | |
dc.subject.courseuu | Nieuwe media en digitale cultuur | |