Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLehmann, AS.
dc.contributor.advisorGlas, R.
dc.contributor.authorHansen, S.C.
dc.date.accessioned2014-03-20T18:00:43Z
dc.date.available2014-03-20T18:00:43Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16390
dc.description.abstractIN DEZE SCRIPTIE WORDT ONDERZOEK GEDAAN NAAR DE VERMEENDE INVLOED VAN NARRATIVITEIT OP DE EFFECTIVITEIT VAN DE LEERERVARING IN SERIOUS GAMES. UIT DE THEORIE OVER DIT ONDERWERP ZIJN ACHT CONCEPTEN ONDERSCHEIDEN DIE DEZE RELATIE INZICHTELIJK MAKEN. DEZE ZIJN VERVOLGENS GETOETST AAN TWEE SERIOUS GAMES: ON THE GROUND REPORTER: UGANDA EN BETWIXT OF FATE AND FOLLY. DEZE ANALYSE TOONT AAN DAT NARRATIVITEIT EEN NUTTIG CONCEPT IS OM DE LEERERVARING VAN SERIOUS GAMES TE BEGRIJPEN.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1727118
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleIk game, dus ik leer: De relatie tussen narratief en educatie in serious games
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsSERIOUS GAMES, NARRATIVITEIT, EDUCATIE, LEREN
dc.subject.courseuuNieuwe media en digitale cultuur


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record