View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        "Wat je wilt, of je het nu wilt of niet."

        Thumbnail
        View/Open
        Masterscriptie Marijke Westerink 3375471.pdf (1.471Mb)
        Publication date
        2013
        Author
        Westerink, M.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Een onderzoek naar de Web 2.0 veroorzaakte verandering in online gebruikersmacht en de invloed hiervan op marketingstrategieën. Hierbij wordt in twijfel getrokken hoe veel macht een gebruiker online nu echt heeft. Doordat Web 2.0 steeds commerciëler wordt, neemt de macht van de gebruiker steeds verder af. Er is steeds meer sprake van sturing door middel van vooraf gegenereerde persoonlijke gegevens van de internetgebruiker. Hoe spelen marketeers hier op in?
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15418
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo