Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorDe Vries, I.
dc.contributor.authorWesterink, M.
dc.date.accessioned2013-12-03T05:00:18Z
dc.date.available2013-12-03T05:00:18Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15418
dc.description.abstractEen onderzoek naar de Web 2.0 veroorzaakte verandering in online gebruikersmacht en de invloed hiervan op marketingstrategieën. Hierbij wordt in twijfel getrokken hoe veel macht een gebruiker online nu echt heeft. Doordat Web 2.0 steeds commerciëler wordt, neemt de macht van de gebruiker steeds verder af. Er is steeds meer sprake van sturing door middel van vooraf gegenereerde persoonlijke gegevens van de internetgebruiker. Hoe spelen marketeers hier op in?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1542920
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.title"Wat je wilt, of je het nu wilt of niet."
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmarketing, web 2.0, veranderingen, gebruikersmacht, filter bubble, persoonlijke gegevens, privacy, sales, reclame, reclame campagnes, remarketing
dc.subject.courseuuNieuwe media en digitale cultuur


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record