View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Gespreksstarter

        Thumbnail
        View/Open
        Gespreksstarter.pdf (1.319Mb)
        Publication date
        2013
        Author
        Vasen, W.E.M.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Deze paper is de weerslag van een ontwerponderzoek voor een lesopdracht Informatica. De ontworpen opdracht dient twee doelen: Leerlingen uit de eindexamenklas Havo kunnen worden geholpen beter na te denken over hun vervolgstudie. Mentoren krijgen informatie over deze leerlingen die bruikbaar is voor het LOB-gesprek. De studie is verricht op het Montessori Lyceum van Amsterdam. This paper is the result of a design study of an assignment for Informatics. The design serves two purposes: Students from the graduating class can be helped to better think about their follow-up study. Mentors get information about these students that is useful for helping these students in choosing their follow-up study. The study was carried out on the Montessori Lyceum Amsterdam.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14995
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo