View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Feedback op toetsvorm. Praktijkgericht onderzoek.

        Thumbnail
        View/Open
        PGO WP Eindversie aug def (1).pdf (1.597Mb)
        Publication date
        2013
        Author
        Velde, G. van der
        Veen, M.G. van der
        Vrijberghe de Coningh Veldhoen, J.D.C. van
        Slegers, A.M.
        Koers, A.L.
        Peters, C.
        Setz, W.A.
        Pluijgers, C.M.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        In dit onderzoek is onderzocht op welke manieren en niveaus feedback wordt gegeven op verschillende toetsvormen, namelijk toetsen, presentaties, profielwerkstukken en toetsen waarmee schrijfvaardigheid wordt gemeten. Dit is gebeurd aan de hand van de theorie van Hattie & Timperley (2007). Het verslag is als volgt opgebouwd. Er zijn vier deelstudies uitgevoerd die elk een andere toetsvorm belichten: testen, presentaties, profielwerkstukken en schrijfvaardigheidtoetsen. Deze indeling is binnen het verslag gehandhaafd. Het verslag vangt aan met een gemeenschappelijke inleiding en besluit met een overkoepelende conclusie.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14559
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo