dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tigchelaar, Dr. A. | |
dc.contributor.advisor | Westermann, Dr. A. | |
dc.contributor.author | Velde, G. van der | |
dc.contributor.author | Veen, M.G. van der | |
dc.contributor.author | Vrijberghe de Coningh Veldhoen, J.D.C. van | |
dc.contributor.author | Slegers, A.M. | |
dc.contributor.author | Koers, A.L. | |
dc.contributor.author | Peters, C. | |
dc.contributor.author | Setz, W.A. | |
dc.contributor.author | Pluijgers, C.M. | |
dc.date.accessioned | 2013-09-05T17:02:40Z | |
dc.date.available | 2013-09-05 | |
dc.date.available | 2013-09-05T17:02:40Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14559 | |
dc.description.abstract | In dit onderzoek is onderzocht op welke manieren en niveaus feedback wordt gegeven op verschillende toetsvormen, namelijk toetsen, presentaties, profielwerkstukken en toetsen waarmee schrijfvaardigheid wordt gemeten. Dit is gebeurd aan de hand van de theorie van Hattie & Timperley (2007). Het verslag is als volgt opgebouwd. Er zijn vier deelstudies uitgevoerd die elk een andere toetsvorm belichten: testen, presentaties, profielwerkstukken en schrijfvaardigheidtoetsen. Deze indeling is binnen het verslag gehandhaafd. Het verslag vangt aan met een gemeenschappelijke inleiding en besluit met een overkoepelende conclusie. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1674776 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Feedback op toetsvorm. Praktijkgericht onderzoek. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | presentaties, profielwerkstukken, toetsen, testen, schrijfvaardigheid, feedback, werkplaats | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie | |