Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTigchelaar, Dr. A.
dc.contributor.advisorWestermann, Dr. A.
dc.contributor.authorVelde, G. van der
dc.contributor.authorVeen, M.G. van der
dc.contributor.authorVrijberghe de Coningh Veldhoen, J.D.C. van
dc.contributor.authorSlegers, A.M.
dc.contributor.authorKoers, A.L.
dc.contributor.authorPeters, C.
dc.contributor.authorSetz, W.A.
dc.contributor.authorPluijgers, C.M.
dc.date.accessioned2013-09-05T17:02:40Z
dc.date.available2013-09-05
dc.date.available2013-09-05T17:02:40Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14559
dc.description.abstractIn dit onderzoek is onderzocht op welke manieren en niveaus feedback wordt gegeven op verschillende toetsvormen, namelijk toetsen, presentaties, profielwerkstukken en toetsen waarmee schrijfvaardigheid wordt gemeten. Dit is gebeurd aan de hand van de theorie van Hattie & Timperley (2007). Het verslag is als volgt opgebouwd. Er zijn vier deelstudies uitgevoerd die elk een andere toetsvorm belichten: testen, presentaties, profielwerkstukken en schrijfvaardigheidtoetsen. Deze indeling is binnen het verslag gehandhaafd. Het verslag vangt aan met een gemeenschappelijke inleiding en besluit met een overkoepelende conclusie.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1674776 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleFeedback op toetsvorm. Praktijkgericht onderzoek.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordspresentaties, profielwerkstukken, toetsen, testen, schrijfvaardigheid, feedback, werkplaats
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record