View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Verbeter de leerling, begin bij de docent. Stretching en feedback in de onderwijspraktijk van het Cals College.

        Thumbnail
        View/Open
        PGO Feedback en stretching Cals SOOO3 2012-2013.pdf (617.3Kb)
        Publication date
        2013
        Author
        Jong, C.A.R. de
        Geus, E. de
        Rydell, A.L.
        Stouten, J.
        Tupamahu, T.R.
        Stringa, J.J.
        Lorwa, L.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Op het Cals College wordt gewerkt met het begrip stretching: docenten en leerlingen worden uitgedaagd om “eruit te halen wat erin zit”. In dit onderzoek wordt de relatie tussen stretching en feedback onderzocht: Welke vorm van feedback is het meest effectief om stretching te bewerkstelligen en heeft dit effect op de motivatie van leerlingen?
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14466
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo