Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSchaap, Harmen
dc.contributor.authorJong, C.A.R. de
dc.contributor.authorGeus, E. de
dc.contributor.authorRydell, A.L.
dc.contributor.authorStouten, J.
dc.contributor.authorTupamahu, T.R.
dc.contributor.authorStringa, J.J.
dc.contributor.authorLorwa, L.
dc.date.accessioned2013-09-04T17:02:57Z
dc.date.available2013-09-04
dc.date.available2013-09-04T17:02:57Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14466
dc.description.abstractOp het Cals College wordt gewerkt met het begrip stretching: docenten en leerlingen worden uitgedaagd om “eruit te halen wat erin zit”. In dit onderzoek wordt de relatie tussen stretching en feedback onderzocht: Welke vorm van feedback is het meest effectief om stretching te bewerkstelligen en heeft dit effect op de motivatie van leerlingen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent632141 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVerbeter de leerling, begin bij de docent. Stretching en feedback in de onderwijspraktijk van het Cals College.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsFeedback, stretching, teachers,
dc.subject.courseuuKunstgeschiedenis: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record