dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Schaap, Harmen | |
dc.contributor.author | Jong, C.A.R. de | |
dc.contributor.author | Geus, E. de | |
dc.contributor.author | Rydell, A.L. | |
dc.contributor.author | Stouten, J. | |
dc.contributor.author | Tupamahu, T.R. | |
dc.contributor.author | Stringa, J.J. | |
dc.contributor.author | Lorwa, L. | |
dc.date.accessioned | 2013-09-04T17:02:57Z | |
dc.date.available | 2013-09-04 | |
dc.date.available | 2013-09-04T17:02:57Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14466 | |
dc.description.abstract | Op het Cals College wordt gewerkt met het begrip stretching: docenten en leerlingen worden uitgedaagd om “eruit te halen wat erin zit”. In dit onderzoek wordt de relatie tussen stretching en feedback onderzocht: Welke vorm van feedback is het meest effectief om stretching te bewerkstelligen en heeft dit effect op de motivatie van leerlingen? | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 632141 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Verbeter de leerling, begin bij de docent. Stretching en feedback in de onderwijspraktijk van het Cals College. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Feedback, stretching, teachers, | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis: educatie en communicatie | |