View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        PGO Lek en Linge: Het effect van interventies op het docentengedrag ten behoeve van het lesgeven aan leerlingen met een jongensachtige leerstijl

        Thumbnail
        View/Open
        PGO eindversie 11-7.pdf (843.3Kb)
        Publication date
        2013
        Author
        Schoemaker, C.B.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Het afstromen van leerlingen met een jongensachtige leerstijl is al langer een probleem. Binnen dit onderzoek meten de onderzoekers de effectiviteit van interventies op het docentengedrag die moeten leiden tot een betere lespraktijk ten behoeve van het lesgeven aan leerlingen met een jongensachtige leerstijl. Tevens wordt er gekeken naar de effecten van deze interventies op het feedbackgedrag van de docenten om te kijken of er een link bestaat tussen effectief lesgeven aan leerlingen met een jongensachtige leerstijl en het feedbackgedrag van de docent.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13583
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo