PGO Lek en Linge: Het effect van interventies op het docentengedrag ten behoeve van het lesgeven aan leerlingen met een jongensachtige leerstijl
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | van Vugt, F. | |
dc.contributor.author | Schoemaker, C.B. | |
dc.date.accessioned | 2013-07-29T17:02:30Z | |
dc.date.available | 2013-07-29 | |
dc.date.available | 2013-07-29T17:02:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13583 | |
dc.description.abstract | Het afstromen van leerlingen met een jongensachtige leerstijl is al langer een probleem. Binnen dit onderzoek meten de onderzoekers de effectiviteit van interventies op het docentengedrag die moeten leiden tot een betere lespraktijk ten behoeve van het lesgeven aan leerlingen met een jongensachtige leerstijl. Tevens wordt er gekeken naar de effecten van deze interventies op het feedbackgedrag van de docenten om te kijken of er een link bestaat tussen effectief lesgeven aan leerlingen met een jongensachtige leerstijl en het feedbackgedrag van de docent. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 863590 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | PGO Lek en Linge: Het effect van interventies op het docentengedrag ten behoeve van het lesgeven aan leerlingen met een jongensachtige leerstijl | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | PGO, leerstijl | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Engels |