Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan Vugt, F.
dc.contributor.authorSchoemaker, C.B.
dc.date.accessioned2013-07-29T17:02:30Z
dc.date.available2013-07-29
dc.date.available2013-07-29T17:02:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13583
dc.description.abstractHet afstromen van leerlingen met een jongensachtige leerstijl is al langer een probleem. Binnen dit onderzoek meten de onderzoekers de effectiviteit van interventies op het docentengedrag die moeten leiden tot een betere lespraktijk ten behoeve van het lesgeven aan leerlingen met een jongensachtige leerstijl. Tevens wordt er gekeken naar de effecten van deze interventies op het feedbackgedrag van de docenten om te kijken of er een link bestaat tussen effectief lesgeven aan leerlingen met een jongensachtige leerstijl en het feedbackgedrag van de docent.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent863590 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titlePGO Lek en Linge: Het effect van interventies op het docentengedrag ten behoeve van het lesgeven aan leerlingen met een jongensachtige leerstijl
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsPGO, leerstijl
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Engels


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record