View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Leren door herzien

        Thumbnail
        View/Open
        Scriptie - Leren door herzien.pdf (232.8Kb)
        Publication date
        2012
        Author
        Luth-van den Berg, Hanneke
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Dit onderzoek is erop gericht een antwoord te vinden op de vraag in hoeverre het verwerken van feedback bij een herzieningsopdracht effect heeft op de korte en lange termijn. Leerlingen uit de tweede klas maken drie schrijfopdrachten. Ze krijgen feedback op verschillende onderdelen, zoals inhoud en taal. Herzien blijkt zowel positieve korte als langetermijngevolgen te hebben als feedback wordt gegeven op taal en stijl.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11985
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo