dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bergh, H.H. van den | |
dc.contributor.advisor | Evers-Vermeul, J. | |
dc.contributor.author | Luth-van den Berg, Hanneke | |
dc.date.accessioned | 2012-11-14T16:08:03Z | |
dc.date.available | 2012-11-14T16:08:03Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11985 | |
dc.description.abstract | Dit onderzoek is erop gericht een antwoord te vinden op de vraag in hoeverre het verwerken van feedback bij een herzieningsopdracht effect heeft op de korte en lange termijn. Leerlingen uit de tweede klas maken drie schrijfopdrachten. Ze krijgen feedback op verschillende onderdelen, zoals inhoud en taal. Herzien blijkt zowel positieve korte als langetermijngevolgen te hebben als feedback wordt gegeven op taal en stijl. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Leren door herzien | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | feedback | |
dc.subject.keywords | schrijfonderwijs | |
dc.subject.keywords | schrijfvaardigheid | |
dc.subject.keywords | herzien | |
dc.subject.keywords | leerlingen | |
dc.subject.keywords | taal | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie | |