Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBergh, H.H. van den
dc.contributor.advisorEvers-Vermeul, J.
dc.contributor.authorLuth-van den Berg, Hanneke
dc.date.accessioned2012-11-14T16:08:03Z
dc.date.available2012-11-14T16:08:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11985
dc.description.abstractDit onderzoek is erop gericht een antwoord te vinden op de vraag in hoeverre het verwerken van feedback bij een herzieningsopdracht effect heeft op de korte en lange termijn. Leerlingen uit de tweede klas maken drie schrijfopdrachten. Ze krijgen feedback op verschillende onderdelen, zoals inhoud en taal. Herzien blijkt zowel positieve korte als langetermijngevolgen te hebben als feedback wordt gegeven op taal en stijl.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleLeren door herzien
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsfeedback
dc.subject.keywordsschrijfonderwijs
dc.subject.keywordsschrijfvaardigheid
dc.subject.keywordsherzien
dc.subject.keywordsleerlingen
dc.subject.keywordstaal
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record