View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        “Meneer, hier kan ik toch niets mee?” Een praktijkgericht onderzoek naar percepties over klassikale mondelinge feedback.

        Thumbnail
        View/Open
        Meneer, hier kan ik toch niets mee - Een praktijkgericht onderzoek naar percepties over klassikale mondelinge feedback.pdf (788.1Kb)
        Publication date
        2012
        Author
        Hoogeveen, A.D.C.
        Bosch, A.K. van den
        Hulsbeek, J.M. van de
        Janssen, L.W.A.A.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Onderzoek heeft aangetoond dat een docent zijn leerlingen verder kan helpen in hun ontwikkeling door goede en gerichte feedback. Zijn docenten en leerlingen het in de praktijk echter wel met elkaar eens wat betreft de effectiviteit van gegeven feedback en de overdracht daarvan? En hoe zit dat met een externe observator? De resultaten van een door docenten, leerlingen en observatoren ingevulde vragenlijst suggereren dat deze drie partijen het onder andere oneens zijn over de duidelijkheid, de terechtheid en de leerzaamheid van feedback. De wijze waarop de percepties verschillen is echter verrassend.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11856
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo