dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Vugt, F. van | |
dc.contributor.advisor | Vermunt, J.D.H.M. | |
dc.contributor.author | Hoogeveen, A.D.C. | |
dc.contributor.author | Bosch, A.K. van den | |
dc.contributor.author | Hulsbeek, J.M. van de | |
dc.contributor.author | Janssen, L.W.A.A. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-13T17:02:18Z | |
dc.date.available | 2012-08-13 | |
dc.date.available | 2012-08-13T17:02:18Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11856 | |
dc.description.abstract | Onderzoek heeft aangetoond dat een docent zijn leerlingen verder kan helpen in hun ontwikkeling door goede en gerichte feedback. Zijn docenten en leerlingen het in de praktijk echter wel met elkaar eens wat betreft de effectiviteit van gegeven feedback en de overdracht daarvan? En hoe zit dat met een externe observator? De resultaten van een door docenten, leerlingen en observatoren ingevulde vragenlijst suggereren dat deze drie partijen het onder andere oneens zijn over de duidelijkheid, de terechtheid en de leerzaamheid van feedback. De wijze waarop de percepties verschillen is echter verrassend. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 807091 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | “Meneer, hier kan ik toch niets mee?” Een praktijkgericht onderzoek naar percepties over klassikale mondelinge feedback. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | feedback, mondelinge feedback, klassikale feedback, perceptie, profeed, voortgezet onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie | |