Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVugt, F. van
dc.contributor.advisorVermunt, J.D.H.M.
dc.contributor.authorHoogeveen, A.D.C.
dc.contributor.authorBosch, A.K. van den
dc.contributor.authorHulsbeek, J.M. van de
dc.contributor.authorJanssen, L.W.A.A.
dc.date.accessioned2012-08-13T17:02:18Z
dc.date.available2012-08-13
dc.date.available2012-08-13T17:02:18Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11856
dc.description.abstractOnderzoek heeft aangetoond dat een docent zijn leerlingen verder kan helpen in hun ontwikkeling door goede en gerichte feedback. Zijn docenten en leerlingen het in de praktijk echter wel met elkaar eens wat betreft de effectiviteit van gegeven feedback en de overdracht daarvan? En hoe zit dat met een externe observator? De resultaten van een door docenten, leerlingen en observatoren ingevulde vragenlijst suggereren dat deze drie partijen het onder andere oneens zijn over de duidelijkheid, de terechtheid en de leerzaamheid van feedback. De wijze waarop de percepties verschillen is echter verrassend.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent807091 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.title“Meneer, hier kan ik toch niets mee?” Een praktijkgericht onderzoek naar percepties over klassikale mondelinge feedback.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsfeedback, mondelinge feedback, klassikale feedback, perceptie, profeed, voortgezet onderwijs
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record