View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        De computer als avontuur: metaforen in computeradvertenties in de periode 1993-1998

        Thumbnail
        View/Open
        De computer als avontuur.pdf (773.3Kb)
        Publication date
        2012
        Author
        Weijmans, S.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Een analyse van het gebruik van metaforen in computeradvertenties in de periode 1993-1998. Aan de hand van een analysemodel van Charles Forceville worden 26 metaforen uit de tijdschriften PC Koop en Computer!totaal ontleed en vergeleken. De onderzoeksresultaten wijzen op een verschuiving in het metafoorgebruik.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10925
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo