Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorEijnatten, J. van
dc.contributor.authorWeijmans, S.
dc.date.accessioned2012-07-19T17:01:26Z
dc.date.available2012-07-19
dc.date.available2012-07-19T17:01:26Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10925
dc.description.abstractEen analyse van het gebruik van metaforen in computeradvertenties in de periode 1993-1998. Aan de hand van een analysemodel van Charles Forceville worden 26 metaforen uit de tijdschriften PC Koop en Computer!totaal ontleed en vergeleken. De onderzoeksresultaten wijzen op een verschuiving in het metafoorgebruik.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent791888 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe computer als avontuur: metaforen in computeradvertenties in de periode 1993-1998
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsComputer,advertenties,Forceville,metaforen,vergelijking,pc,notebook
dc.subject.courseuuGeschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record