Samenwerkend leren en ASS – (hoe) gaat dat?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Westermann, A.J. | |
dc.contributor.author | Obbink, L. | |
dc.contributor.author | Leijtens, J. | |
dc.contributor.author | Thyssen, H. | |
dc.date.accessioned | 2012-02-14T18:01:38Z | |
dc.date.available | 2012-02-14 | |
dc.date.available | 2012-02-14T18:01:38Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9968 | |
dc.description.abstract | Docenten krijgen dagelijks te maken met leerlingen met een Autisme Spectrum Stoornis (ASS). Het is als docent niet altijd makkelijk hiermee om te gaan en daarom willen wij onderzoeken hoe leerlingen met ASS samenwerkend leren zelf ervaren. Hoe waarderen leerlingen met ASS samenwerkend leren in een les literatuur in de onderbouw? Als deelvraag onderzoeken we: hoe waarderen zij samenwerkend leren in vergelijking met de andere leerlingen? | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 699563 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Samenwerkend leren en ASS – (hoe) gaat dat? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | ASS, samenwerkend leren | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Nederlands |