Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWestermann, A.J.
dc.contributor.authorObbink, L.
dc.contributor.authorLeijtens, J.
dc.contributor.authorThyssen, H.
dc.date.accessioned2012-02-14T18:01:38Z
dc.date.available2012-02-14
dc.date.available2012-02-14T18:01:38Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9968
dc.description.abstractDocenten krijgen dagelijks te maken met leerlingen met een Autisme Spectrum Stoornis (ASS). Het is als docent niet altijd makkelijk hiermee om te gaan en daarom willen wij onderzoeken hoe leerlingen met ASS samenwerkend leren zelf ervaren. Hoe waarderen leerlingen met ASS samenwerkend leren in een les literatuur in de onderbouw? Als deelvraag onderzoeken we: hoe waarderen zij samenwerkend leren in vergelijking met de andere leerlingen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent699563 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleSamenwerkend leren en ASS – (hoe) gaat dat?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsASS, samenwerkend leren
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Nederlands


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record