dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Praamsma, J.M. | |
dc.contributor.author | Veen, D.L. van der | |
dc.contributor.author | Biesen, G. van der | |
dc.contributor.author | Visser, T. de | |
dc.contributor.author | Weeda, J. | |
dc.date.accessioned | 2012-02-14T18:01:35Z | |
dc.date.available | 2012-02-14 | |
dc.date.available | 2012-02-14T18:01:35Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9966 | |
dc.description.abstract | Het onderwijsleergesprek is een werkvorm die veel docenten toepassen tijdens hun les. Door middel van het stellen van gerichte vragen probeert de docent een leerling of groep leerlingen naar het juiste inzicht te sturen. Het blijkt voor beginnende docenten nog een hele kunst om dit goed uit te voeren. Dit onderzoek vergelijkt de interventies van beginnend docenten met interventies die in de literatuur als wenselijk worden omschreven. Wat doen beginnend docenten goed en waar liggen de valkuilen? | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 197612 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Beginnend docenten tijdens een onderwijsleergesprek | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | OLG, onderwijsleergesprek, beginnende docenten | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Aardrijkskunde | |