Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPraamsma, J.M.
dc.contributor.authorVeen, D.L. van der
dc.contributor.authorBiesen, G. van der
dc.contributor.authorVisser, T. de
dc.contributor.authorWeeda, J.
dc.date.accessioned2012-02-14T18:01:35Z
dc.date.available2012-02-14
dc.date.available2012-02-14T18:01:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9966
dc.description.abstractHet onderwijsleergesprek is een werkvorm die veel docenten toepassen tijdens hun les. Door middel van het stellen van gerichte vragen probeert de docent een leerling of groep leerlingen naar het juiste inzicht te sturen. Het blijkt voor beginnende docenten nog een hele kunst om dit goed uit te voeren. Dit onderzoek vergelijkt de interventies van beginnend docenten met interventies die in de literatuur als wenselijk worden omschreven. Wat doen beginnend docenten goed en waar liggen de valkuilen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent197612 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleBeginnend docenten tijdens een onderwijsleergesprek
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsOLG, onderwijsleergesprek, beginnende docenten
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Aardrijkskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record