Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJochmann, Hanna
dc.contributor.authorOsch, P.J.G. van
dc.date.accessioned2012-01-25T18:01:07Z
dc.date.available2012-01-25
dc.date.available2012-01-25T18:01:07Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9848
dc.description.abstractDeze paper beschrijft een zoektocht naar de ideale toolkit om evaluaties en percepties betreft fun te meten bij kinderen tussen negen en twaalf jaar oud. Een set van tools, die kunnen worden gebruikt voor empirische studies om fun te meten, worden in deze paper in detail omschreven en onderzocht. Deze tools zijn de Smileyometer, SAM (Self-Assessment Manikin), de Fun-Sorter en de Image-o-meter. Deze laatste tool is bedacht door Jochmann en is voor het eerst experimenteel onderzocht. De verschillende tools zijn getest in drie metingen. De Smileyometer en Fun-sorter zijn als goede tools bevonden voor het meten van verschillende concepten. SAM en de Image-o-meter zijn als minder ideaal bevonden. Deze paper bevat observaties over de problemen van het meten van verschillende concepten (Beauty, Goodness, Fun, Pragmatische en Hedonische kwaliteiten) bij kinderen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent5198877 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe zoektocht naar de ideale toolkit om evaluaties en percepties te meten bij kinderen betreffende Beauty, Goodness, Fun, Pragmatische en Hedonische kwaliteiten
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record