Is de fenomenologische kunstbenadering een mogelijk didactisch instrumentarium dat toepasbaar is in de kunsteducatie van de hedendaagse kunst binnen het middelbaar onderwijs in Nederland?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bavelaar, Hestia | |
dc.contributor.author | Thissen, P.M.L. | |
dc.date.accessioned | 2011-11-29T18:01:42Z | |
dc.date.available | 2011-11-29 | |
dc.date.available | 2011-11-29T18:01:42Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9671 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 203264 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Is de fenomenologische kunstbenadering een mogelijk didactisch instrumentarium dat toepasbaar is in de kunsteducatie van de hedendaagse kunst binnen het middelbaar onderwijs in Nederland? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | kunsteducatie | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis |