Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBavelaar, Hestia
dc.contributor.authorThissen, P.M.L.
dc.date.accessioned2011-11-29T18:01:42Z
dc.date.available2011-11-29
dc.date.available2011-11-29T18:01:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9671
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent203264 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleIs de fenomenologische kunstbenadering een mogelijk didactisch instrumentarium dat toepasbaar is in de kunsteducatie van de hedendaagse kunst binnen het middelbaar onderwijs in Nederland?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordskunsteducatie
dc.subject.courseuuKunstgeschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record