dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Vollebregt, M.J. | |
dc.contributor.author | Versteegen, F. | |
dc.date.accessioned | 2011-09-05T17:01:14Z | |
dc.date.available | 2011-09-05 | |
dc.date.available | 2011-09-05T17:01:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8665 | |
dc.description.abstract | In een lessenreeks over Trillingen, gegeven in VWO5, heb ik geprobeerd om met behulp van een rijk aanbod aan ICT-toepassingen, een aantal preconcepten over dat onderwerp weg te werken.
Daarnaast heb ik in het kader van mijn PGO onderzocht wat het effect van dat uitgebreide gebruik van die ICT-toepassingen was op de resultaten van de leerlingen.
Aan het einde van het verslag heb ik een verbeterde lessenreeks weergegeven, die zo gebruikt kan worden in de lespraktijk. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1803596 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Verslag meesterproef: Trillingen | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Natuurkunde, trillingen, ICT, preconcepten, lessenreeks, PGO | |
dc.subject.courseuu | Science Education and Communication | |