dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bos, Esther | |
dc.contributor.author | Hertogh, P.A.A. | |
dc.date.accessioned | 2011-09-01T17:02:27Z | |
dc.date.available | 2011-09-01 | |
dc.date.available | 2011-09-01T17:02:27Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8575 | |
dc.description.abstract | Praktijkgericht Onderzoek naar de meerwaarde van authentiek leren.
In samenwerking met UniC, havo/vwo school in Utrecht, en Kerken kijken Utrecht worden leerlingen opgeleid tot gids in de Catharinakathedraal in Utrecht.
In dit onderzoek wordt gekeken naar de opbrengst van deze vorm van authentiek leren. Opbrengsten zijn: intrinsieke motivatie; begrip van de opdracht en resultaten op kennisgebied. De uiteindelijke kennisoverdracht wordt (waarschijnlijk) in een vervolgonderzoek gemeten. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 338132 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Zo hée, dat nieuwe leren werkt echt goed! | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | authentiek leren | |
dc.subject.keywords | meerwaarde | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis: educatie en communicatie | |