Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBos, Esther
dc.contributor.authorHertogh, P.A.A.
dc.date.accessioned2011-09-01T17:02:27Z
dc.date.available2011-09-01
dc.date.available2011-09-01T17:02:27Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8575
dc.description.abstractPraktijkgericht Onderzoek naar de meerwaarde van authentiek leren. In samenwerking met UniC, havo/vwo school in Utrecht, en Kerken kijken Utrecht worden leerlingen opgeleid tot gids in de Catharinakathedraal in Utrecht. In dit onderzoek wordt gekeken naar de opbrengst van deze vorm van authentiek leren. Opbrengsten zijn: intrinsieke motivatie; begrip van de opdracht en resultaten op kennisgebied. De uiteindelijke kennisoverdracht wordt (waarschijnlijk) in een vervolgonderzoek gemeten.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent338132 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleZo hée, dat nieuwe leren werkt echt goed!
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsauthentiek leren
dc.subject.keywordsmeerwaarde
dc.subject.courseuuKunstgeschiedenis: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record