dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Groothuis, M.H.M. | |
dc.contributor.author | Laurier, P. | |
dc.date.accessioned | 2011-08-30T17:01:04Z | |
dc.date.available | 2011-08-30 | |
dc.date.available | 2011-08-30T17:01:04Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8447 | |
dc.description.abstract | Inventarisatie naar het gebruik van verschillende methoden in de les om taalvaardigheden van leerlingen te verbeteren. Enquête onder 51 vakdocenten van 3 verschillende scholen. Onderzocht wordt of er verschillen zijn tussen de 3 scholen onderling, tussen onderbouw/bovenbouw, tussen Havo,VWO enerzijds en VMBO anderzijds en of er verschillen zijn tussen docenten in verschillende vakken. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 140288 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De Nederlandse taal? Die is van ons allemaal! | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Taalgericht vakonderwijs | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie | |