Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorGroothuis, M.H.M.
dc.contributor.authorLaurier, P.
dc.date.accessioned2011-08-30T17:01:04Z
dc.date.available2011-08-30
dc.date.available2011-08-30T17:01:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8447
dc.description.abstractInventarisatie naar het gebruik van verschillende methoden in de les om taalvaardigheden van leerlingen te verbeteren. Enquête onder 51 vakdocenten van 3 verschillende scholen. Onderzocht wordt of er verschillen zijn tussen de 3 scholen onderling, tussen onderbouw/bovenbouw, tussen Havo,VWO enerzijds en VMBO anderzijds en of er verschillen zijn tussen docenten in verschillende vakken.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent140288 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleDe Nederlandse taal? Die is van ons allemaal!
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsTaalgericht vakonderwijs
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record