Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKoonings, Kees
dc.contributor.authorKaufman, H.C.M.
dc.date.accessioned2011-08-04T17:00:43Z
dc.date.available2011-08-04
dc.date.available2011-08-04T17:00:43Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7892
dc.description.abstractIn deze scriptie wordt gekeken naar het samenwerken van van acht jonge inheemse spelers tijdens het maken van educatief theater over HIV/Aids in Guatemala en welke belemmeringen en motivaties zij hierbij ervaren. HIV/Aids in de sociale context alsmede concepten als armoede, sociale uitsluiting, gender en seksualiteit worden hierbij betrokken.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent5418099 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleGespeelde voorlichting: Motivaties en belemmeringen van educadores voor en bij het maken van educatief theater over HIV/Aids in Guatemala
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsEducatief theater
dc.subject.keywordsseksualiteit
dc.subject.keywordsHIV/Aids
dc.subject.keywordsarmoede
dc.subject.keywordsgroepen
dc.subject.courseuuCulturele antropologie en ontwikkelingssociologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record