dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Koonings, Kees | |
dc.contributor.author | Kaufman, H.C.M. | |
dc.date.accessioned | 2011-08-04T17:00:43Z | |
dc.date.available | 2011-08-04 | |
dc.date.available | 2011-08-04T17:00:43Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7892 | |
dc.description.abstract | In deze scriptie wordt gekeken naar het samenwerken van van acht jonge inheemse spelers tijdens het maken van educatief theater over HIV/Aids in Guatemala en welke belemmeringen en motivaties zij hierbij ervaren. HIV/Aids in de sociale context alsmede concepten als armoede, sociale uitsluiting, gender en seksualiteit worden hierbij betrokken. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 5418099 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Gespeelde voorlichting: Motivaties en belemmeringen van educadores voor en bij het maken van educatief theater over HIV/Aids in Guatemala | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Educatief theater | |
dc.subject.keywords | seksualiteit | |
dc.subject.keywords | HIV/Aids | |
dc.subject.keywords | armoede | |
dc.subject.keywords | groepen | |
dc.subject.courseuu | Culturele antropologie en ontwikkelingssociologie | |