View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        "Gewoon bij Albert Heijn" Een onderzoek naar de constructie van terugkerende personages in reclame

        Thumbnail
        View/Open
        Eindwerkstuk PDF.pdf (512.2Kb)
        Publication date
        2011
        Author
        Wolfs, M.J.C.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Hoe is en wordt het steeds terugkerende personage Harry uit de Albert Heijn reclames geconstrueerd? Deze vraag wordt beantwoord vanuit de hypothese dat er een balans moet zijn tussen de mate van herhaling en afwisseling, om de reclames boeiend te houden voor de kijker.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7750
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo