dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tigchelaar, A | |
dc.contributor.advisor | de Heer, A | |
dc.contributor.author | Drielsma, F.H. | |
dc.date.accessioned | 2011-07-06T17:01:11Z | |
dc.date.available | 2011-07-06 | |
dc.date.available | 2011-07-06T17:01:11Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7280 | |
dc.description.abstract | Door in de les met kernkwaliteiten aan de slag te gaan kunnen leerlingen de betekenis van de lesstof voor hun belevingswereld ervaren. Zodoende leren leerlingen de betekenis van de lesstof en worden zich bewust wat deze voor hun zelf betekent.
De doelstelling van het onderzoek is te achterhalen wat de mogelijkheden zijn om met kernkwaliteiten te werken tijdens de les.
Hiervoor hebben leerlingen op een school voor voortgezet onderwijs een opdracht gemaakt en zijn enkele docenten geïnterviewd. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 288811 bytes | |
dc.format.extent | 868701 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Kernkwaliteiten in de les. Een praktijkgericht onderzoek naar de toepassing van kernkwaliteiten in de les. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | kernkwaliteiten, persoonlijke ontwikkeling, voortgezet onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Maatschappijleer | |