Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTigchelaar, A
dc.contributor.advisorde Heer, A
dc.contributor.authorDrielsma, F.H.
dc.date.accessioned2011-07-06T17:01:11Z
dc.date.available2011-07-06
dc.date.available2011-07-06T17:01:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7280
dc.description.abstractDoor in de les met kernkwaliteiten aan de slag te gaan kunnen leerlingen de betekenis van de lesstof voor hun belevingswereld ervaren. Zodoende leren leerlingen de betekenis van de lesstof en worden zich bewust wat deze voor hun zelf betekent. De doelstelling van het onderzoek is te achterhalen wat de mogelijkheden zijn om met kernkwaliteiten te werken tijdens de les. Hiervoor hebben leerlingen op een school voor voortgezet onderwijs een opdracht gemaakt en zijn enkele docenten geïnterviewd.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent288811 bytes
dc.format.extent868701 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleKernkwaliteiten in de les. Een praktijkgericht onderzoek naar de toepassing van kernkwaliteiten in de les.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordskernkwaliteiten, persoonlijke ontwikkeling, voortgezet onderwijs
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Maatschappijleer


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record