Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVisser, T.
dc.contributor.authorVelze, A. van
dc.date.accessioned2011-01-27T18:00:31Z
dc.date.available2011-01-27
dc.date.available2011-01-27T18:00:31Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6473
dc.description.abstractVertrouwen wordt in verschillende wetenschappelijke artikelen en in verschillende boeken op uiteenlopende wijzen gedefinieerd, zo ook binnen een pedagogische en onderwijskundige context. In dit artikel wordt gekeken naar welke definities daarin terug te vinden zijn, en hoe leerlingen en docenten deze definities ten opzichte van elkaar waarderen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent238251 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVertrouwen in de les - Een onderzoek naar hoe leerlingen en docenten het begrip vertrouwen interpreteren
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsvertrouwen, onderwijs
dc.subject.courseuuEconomics: education and communication


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record