Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBos, A.
dc.contributor.authorHuisman, P.H.J.
dc.date.accessioned2010-11-02T18:00:28Z
dc.date.available2010-11-02
dc.date.available2010-11-02T18:00:28Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6061
dc.description.abstractHet functioneren van de publieke sector in Nederland staat flink ter discussie. Dat geldt ook voor de thuiszorg. Elke burger heeft in het dagelijks leven te maken met publieke dienstverlening. Naast het niveau van de kwaliteit van publieke dienstverlening, is ook de positie van professionals onderwerp van discussie. Bestaat er wel genoeg waardering voor hun professie? Is er nog wel genoeg professionele ruimte om professioneel te kunnen functioneren? Met de uitkomsten van dit onderzoek probeer ik een inhoudelijke bijdrage te leveren aan het maatschappelijke debat over de staat van publieke dienstverlening, dat nu in alle hevigheid gevoerd wordt.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent437802 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleThee zetten en billen wassen: kwalitatief onderzoek naar de perspectieven op publieke dienstverlening in de thuiszorg
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsthuiszorg, dienstverlenende organisaties, kwaliteit van zorg, perspectieven op publieke dienstverlening, publiek management, publieke sector, professionalism, organisatieniveaus
dc.subject.courseuuBestuurs- en organisatiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record