Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVisser, Drs. M. (Miranda)
dc.contributor.authorMarkus, A.
dc.date.accessioned2010-10-14T17:00:58Z
dc.date.available2010-10-14
dc.date.available2010-10-14T17:00:58Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5906
dc.description.abstractEen case study naar de werking van een interne kwaliteitsprijs binnen een Nederlandse beroepsvereniging.De probleemstelling van deze masterthesis luidt: Hoe ervaren leden van de Nederlandse Vereniging voor Klinische Chemie en Laboratoriumgeneeskunde (NVKC) de invoering van een 'In-company Quality Award' en hoe kan je deze het beste inrichten? Resultaten zijn geanalyseerd middels de matrixmethode en de CMO-configuratie. Door middel van een best practice-benadering geef dit onderzoek ten eerste procesmatige aanbevelingen voor de beroepsvereniging en ten tweede praktisch advies met betrekking tot de opzet van de kwaliteitsprijs.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent904079 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleInterne kwaliteitsprijzen, niet lonend of veelbelovend?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsKwaliteitsprijzen, interne kwaliteitsprijzen, kwaliteitsmanagement, kwaliteit, beroepsvereniging, awards, in-company quality awards, total quality management
dc.subject.courseuuVraagstukken van beleid en organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record