dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tuithof, Hanneke | |
dc.contributor.author | Eert, R.L.M. van | |
dc.date.accessioned | 2010-09-13T17:00:32Z | |
dc.date.available | 2010-09-13 | |
dc.date.available | 2010-09-13T17:00:32Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5722 | |
dc.description.abstract | Dit praktijkgericht onderzoek van het maatwerktraject van de eerstegraads lerarenopleiding geschiedenis gaat over de implementatie van een onderwijsvernieuwing van het vak geschiedenis in de bovenbouw van het VWO. Centraal staat de vraag welk leerproces een beginnende docent moet doorlopen om succesvol te kunnen functioneren op een school waar een onderwijsvernieuwing m.b.t. de invoer van de tien tijdvakken gaande is. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1615541 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Praktijkgericht Onderzoek
IVLOS
Universiteit Utrecht
; So You Want To Be A History Teacher? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | tien tijdvakken , kenmerkende aspecten , IVLOS , eerstegraads lerarenopleiding | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting | |