Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTuithof, Hanneke
dc.contributor.authorEert, R.L.M. van
dc.date.accessioned2010-09-13T17:00:32Z
dc.date.available2010-09-13
dc.date.available2010-09-13T17:00:32Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5722
dc.description.abstractDit praktijkgericht onderzoek van het maatwerktraject van de eerstegraads lerarenopleiding geschiedenis gaat over de implementatie van een onderwijsvernieuwing van het vak geschiedenis in de bovenbouw van het VWO. Centraal staat de vraag welk leerproces een beginnende docent moet doorlopen om succesvol te kunnen functioneren op een school waar een onderwijsvernieuwing m.b.t. de invoer van de tien tijdvakken gaande is.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1615541 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titlePraktijkgericht Onderzoek IVLOS Universiteit Utrecht ; So You Want To Be A History Teacher?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstien tijdvakken , kenmerkende aspecten , IVLOS , eerstegraads lerarenopleiding
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record