Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBesselink, J.
dc.contributor.authorDriel, A.F. van
dc.contributor.authorPanday, D.
dc.contributor.authorReijlink, E.W.
dc.contributor.authorOsinski, N.
dc.contributor.authorLoon, A.A. van
dc.date.accessioned2010-08-11T17:00:16Z
dc.date.available2010-08-11
dc.date.available2010-08-11T17:00:16Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5185
dc.description.abstractScholen besteden in de derde klas veel aandacht aan voorlichting voor de profielkeuze. Het maken van een passende keuze is zowel in belang van de school als in belang van de leerling. Een belangrijke vraag is of de voorlichtingsactiviteiten bijdragen aan passende profielkeuze. In ons onderzoek hebben we op vijf scholen in de regio van een breed scala aan voorlichtingsactiviteiten onderzocht hoe deze gewaardeerd worden door leerlingen. Het blijkt dat ongeveer de helft van de leerlingen aangeeft dat voorlichting niet bepaalt welk profiel ze kiezen. Ons onderzoek geeft inzicht hoe de voorlichting verbeterd kan worden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent655872 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleDragen voorlichtingsactiviteiten bij tot het maken van een passende profielkeuze?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Scheikunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record