Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVan Waveren Hogervorst, C.
dc.contributor.authorHenraat, M.
dc.contributor.authorWillems, A.B.
dc.contributor.authorKampen, K.M. van
dc.date.accessioned2010-08-09T17:00:55Z
dc.date.available2010-08-09
dc.date.available2010-08-09T17:00:55Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5164
dc.description.abstractAls je gevraagd wordt om een doorsnee leerling op het voortgezet onderwijs te omschrijven, wat zou je dan antwoorden? Wellicht komen daarin kreten als deze in naar voren komen: lui, ongeïnteresseerd, geen zin in werken, maakt nooit huiswerk, luistert niet, te laat komend, brutaal, kortom een uitstraling van dikke ontevredenheid. Dat is wat leerlingen kunnen uitstralen, maar zijn leerlingen ook echt ontevreden? Zo ja, waar kan dit aan liggen? Niet elke school is hetzelfde. Wellicht dat de opzet van de school, het schooltype invloed heeft op de tevredenheid van de leerling. In dit onderzoek hebben we gekeken naar de tevredenheid van leerlingen op drie verschillende typen onderwijs; klassiek, Montessori en een vernieuwende. Waarbij de centrale vraag luidt: is er een verschil in leerling-tevredenheid tussen deze drie schooltypen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent840640 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleLeerling-tevredenheid. Naar welk schooltype kun je je kind het best sturen?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLeerling-tevredenheid, schooltype, klassieke school, Montessorischool, vernieuwende school
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record