Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBeek, J. ter
dc.contributor.authorSar, W.A. van der
dc.date.accessioned2010-08-05T17:01:37Z
dc.date.available2010-08-05
dc.date.available2010-08-05T17:01:37Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5139
dc.description.abstractOp onze stageschool, het Koningin Wilhelmina College (KWC) in Culemborg, is drie jaar geleden het werken in kernteams ingevoerd met als hoofddoel dat leerlingen zich ‘veilig, geborgen en gekend weten’. De kernteams streven dit doel na door leerlingen te bespreken in teamvergaderingen. Hierdoor worden leerlingen door alle docenten in het kernteam gekend en niet alleen de docenten waar de leerlingen op dat moment les van hebben. In de kernteams streeft men ernaar dat leerlingen meerdere jaren dezelfde docenten krijgen. Hierdoor zullen leerlingen tijdens hun aanwezigheid in een team van minder verschillende docenten les krijgen. Ook hebben leerlingen uit een kernteam les op dezelfde vleugel in de school. In ons onderzoek hebben we keken naar de leerlingen. Voelen ze zich inderdaad veilig, geborgen en gekend door hun docenten, mentor en teamleider?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1119232 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleVeilig en gekend voelen op het KWC Culemborg
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordskernteam, leerlingen, veilig, docent, leerling,
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Wiskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record