Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLand, J.F.H.
dc.contributor.authorBlonk, C.
dc.date.accessioned2010-07-27T17:00:32Z
dc.date.available2010-07-27
dc.date.available2010-07-27T17:00:32Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4914
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1917952 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleMakkelijke verhalen, leesbaar voor iedereen? De invloed van tekstfragmentatie en identificerende tekstkenmerken op tekstbegrip en tekstwaardering bij VMBO-leerlingen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstekstbegrip, tekstwaardering, VMBO-leerlingen, identificatie, fragmentatie
dc.subject.courseuuCommunicatiestudies


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record