Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan de Kraats, René
dc.contributor.authorPaulis, I.W.R.
dc.contributor.authorTeeuwissen, N.C.M.
dc.contributor.authorSchreuder, P.
dc.date.accessioned2010-07-18T17:00:08Z
dc.date.available2010-07-18
dc.date.available2010-07-18T17:00:08Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4731
dc.description.abstractIn dit onderzoek wilden we nagaan in hoeverre een klassikale aanpak bij literatuuronderwijs MVT op meerdere literaire niveaus, rondom één werk, de taakaanvaarding van de leerling en hun houding ten opzichte van literatuuronderwijs beïnvloedde. Twee testgroepen leerlingen werden in hun eigen klas ingedeeld op literair leesniveau (van Theo Witte) en kregen bij het klassikaal te lezen werk verwerkingsopdrachten op maat. Om te zien hoe hun taakaanvaarding en houding ten opzichte van literatuuronderwijs veranderde namen wij voor en na het project enquêtes af.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent525125 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleLiteratuur op Niveau - Competentiegericht literatuuronderwijs naar aanleiding van de theorie van Theo Witte en het ERK
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsliteratuuronderwijs, Theo Witte, MVT, Moderne Vreemde Talen, Marlies Schouwstra
dc.subject.courseuuTaal en ontwikkeling


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record