dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Waveren Hogervorst, Caroliene van | |
dc.contributor.author | Bos, Rogier | |
dc.contributor.author | Jansen, Erik | |
dc.contributor.author | Spoor, Wouter | |
dc.contributor.author | Rutten, Wim | |
dc.date.accessioned | 2010-07-06T08:32:45Z | |
dc.date.available | 2010-07-06T08:32:45Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4669 | |
dc.description.abstract | Het handhaven van de orde in de klas is een belangrijk onderdeel van de praktijk van docent. Het is vermoedelijk niet overdreven om te stellen dat 20% tot 60% van alle uitingen van docenten in de klas daarop gericht zijn. Typisch aan deze uitingen is dat ze tamelijk repetitief van aard zijn. Sterker nog: om de rechtvaardigheid te garanderen is het goed wanneer ordehandhaving volgens een vast protocol plaatsvindt, zoals een goed gehanteerde
correctieladder | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Camerasurveillance in de klas | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | orde | |
dc.subject.keywords | handhaving | |
dc.subject.keywords | cameratoezicht | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Biologie | |