Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWaveren Hogervorst, Caroliene van
dc.contributor.authorBos, Rogier
dc.contributor.authorJansen, Erik
dc.contributor.authorSpoor, Wouter
dc.contributor.authorRutten, Wim
dc.date.accessioned2010-07-06T08:32:45Z
dc.date.available2010-07-06T08:32:45Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4669
dc.description.abstractHet handhaven van de orde in de klas is een belangrijk onderdeel van de praktijk van docent. Het is vermoedelijk niet overdreven om te stellen dat 20% tot 60% van alle uitingen van docenten in de klas daarop gericht zijn. Typisch aan deze uitingen is dat ze tamelijk repetitief van aard zijn. Sterker nog: om de rechtvaardigheid te garanderen is het goed wanneer ordehandhaving volgens een vast protocol plaatsvindt, zoals een goed gehanteerde correctieladder
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleCamerasurveillance in de klas
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsorde
dc.subject.keywordshandhaving
dc.subject.keywordscameratoezicht
dc.subject.courseuuLeraar VHO Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record