Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLeurs, Rob
dc.contributor.authorHartmann, A.S.
dc.date.accessioned2010-04-28T17:00:35Z
dc.date.available2010-04-28
dc.date.available2010-04-28T17:00:35Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4540
dc.description.abstractDeze Masterthesis gaat in op de manier waarop de productionele overwegingen die Leraar24 vorm hebben gegeven tegemoet komen aan het discours van het online lerarenplatform. Het onderzoekt aan de hand van theorieën van onder andere Philips en Jørgensen, Fiske en Fairclough de discursieve positie van Leraar24 en haar rol in het productieproces. Vanuit het theoretisch kader wordt gesteld dat het productieproces van een programma verloopt in relatie tot het discours dat het programma bezit. Naarmate een analyse van de desbetreffende productie uiteengezet wordt, komt het discours naar voren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2121216 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleLeraar24 Blijvend in Ontwikkeling
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLeraar24, JVtv, Fiske, Fairclough, productieanalyse, productieproces, online platform.
dc.subject.courseuuFilm- en Televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record