Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTorenvlied, Dr. R.
dc.contributor.authorBennink, E.A.
dc.date.accessioned2010-03-04T18:00:21Z
dc.date.available2010-03-04
dc.date.available2010-03-04T18:00:21Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4376
dc.description.abstractIn deze scriptie wordt onderzocht in hoeverre er overeenkomsten bestaan in het brede schoolbeleid van drie stadsdelen in Amsterdam. Het beleid wordt op een aantal punten vergeleken en de houdbaarheid van drie bekende theorieen over beleidsconvergentie worden verkend. De eerste theorie heeft betrekking op het gemeenschappelijke beleidskader en de administratieve procedures gericht op controle. De tweede theorie is gericht op normatieve druk en legitimering. De laatste theorie is gericht op kopieergedrag door interactie.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent340102 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHoe breed is jouw school? Een explorerend onderzoek naar beleidsconvergentie in het brede schoolbeleid van drie Amsterdamse stadsdelen.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsBeleidsconvergentie
dc.subject.keywordsbeleidsdiffusie
dc.subject.keywordsbrede school
dc.subject.keywordsstadsdelen Amsterdam
dc.subject.courseuuVraagstukken van beleid en organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record