dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Venne, L.H.J. van de | |
dc.contributor.advisor | Hulshof, C.D. | |
dc.contributor.author | Broekgaarden, P. | |
dc.date.accessioned | 2018-10-04T17:01:48Z | |
dc.date.available | 2018-10-04T17:01:48Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/34621 | |
dc.description.abstract | Samenwerkend leren is een veelgebruikte lesmethode. Hierbij wordt veel gebruik gemaakt van adaptieve hulp van docenten aan het individu. Over de adaptieve hulp aan een groep is echter weinig bekend. De onderzoeksvraag luidt daarom: Hoe biedt een docent adaptieve hulp aan samenwerkende groepjes in de context van gedrag en keuzes. Door te observeren aan wie de hulp gericht is, door wie de hulp geïnitieerd wordt en welk type hulp geboden worden door de docent kan een beeld worden gevormd over hoe de docent adaptieve hulp biedt aan een groep tijdens samenwerkend leren en hoe de docent inspeelt op de behoeften van de individuele leerling. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 88123 | |
dc.format.mimetype | application/zip | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Het aanbieden van adaptieve hulp bij samenwerken | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | adaptief onderwijs; samenwerkend leren; docentgedrag; docentkeuzes | |
dc.subject.courseuu | Onderwijskunde | |