Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVenne, L.H.J. van de
dc.contributor.advisorHulshof, C.D.
dc.contributor.authorBroekgaarden, P.
dc.date.accessioned2018-10-04T17:01:48Z
dc.date.available2018-10-04T17:01:48Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/34621
dc.description.abstractSamenwerkend leren is een veelgebruikte lesmethode. Hierbij wordt veel gebruik gemaakt van adaptieve hulp van docenten aan het individu. Over de adaptieve hulp aan een groep is echter weinig bekend. De onderzoeksvraag luidt daarom: Hoe biedt een docent adaptieve hulp aan samenwerkende groepjes in de context van gedrag en keuzes. Door te observeren aan wie de hulp gericht is, door wie de hulp geïnitieerd wordt en welk type hulp geboden worden door de docent kan een beeld worden gevormd over hoe de docent adaptieve hulp biedt aan een groep tijdens samenwerkend leren en hoe de docent inspeelt op de behoeften van de individuele leerling.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent88123
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleHet aanbieden van adaptieve hulp bij samenwerken
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsadaptief onderwijs; samenwerkend leren; docentgedrag; docentkeuzes
dc.subject.courseuuOnderwijskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record