Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorCorver, N.
dc.contributor.authorJanssen, P.J.M.
dc.date.accessioned2018-10-03T17:01:35Z
dc.date.available2018-10-03T17:01:35Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/34133
dc.description.abstractOnderzoek naar de wenselijkheid om leerlingen van het vmbo-kader traditioneel grammaticaonderricht aan te bieden. Voor het onderzoek zijn docenten Nederlands die Nederlands doceren aan leerlingen binnen het vmbo-kader bevraagd. Onder andere over de effectiviteit en wenselijkheid van traditionele grammatica binnen het schoolvak Nederlands met betrekking tot deze doelgroep. Ook zijn zij gevraagd naar hun meningen over een eventueel alternatief aanbod voor traditionele grammatica.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1300472
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleGrammaticaonderwijs binnen het vmbo-kader. Vasthouden aan tradities of anders?
dc.type.contentPre-master Project
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsgrammatica; traditionele grammatica; onderwijs; voortgezet onderwijs; vmbo; vmbo-kader; docenten; docenten Nederlands; schoolvak Nederlands; Nederlandse les; zinnen ontleden; woordsoorten benoemen; didactiek; grammaticaonderwijs; grammaticaonderricht; lessen grammatica
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record