Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWitte, P.A.
dc.contributor.authorWoerkens, A.M. van
dc.date.accessioned2018-10-02T17:01:44Z
dc.date.available2018-10-02T17:01:44Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/33188
dc.description.abstractHoogwaardig openbaar vervoer (HOV) wordt in steeds meer beleidsdocumenten besproken als de vervoersmodaliteit voor de toekomst. De vraag vanuit de reizigers gaat tevens richting een kwaliteitsverbetering van het openbaar vervoer. Verschillende hoogwaardige modaliteiten zoals trein, metro en bus zorgen met frequente bediening, snelheid en verkorte reistijd voor een comfortabele reiservaring die kan wedijveren met de auto. Om een beeld te vormen hoe de implementatie van hoogwaardig openbaar vervoer verloopt en welke ruimtelijke ontwikkelingen daaraan verbonden zijn geeft het volgende onderzoek inzicht in de effecten van het gevoerde regionale openbaar vervoersbeleid volgens beleids- en begrotingsartikel 15. De vragen richten zich op de afbakening van het beleidsterrein, op de motivering van het gevoerde beleid, op de casus Gebiedsontwikkeling Bleizo en geeft een oordeel over de doeltreffendheid en doelmatigheid van het onderzochte beleid in zijn geheel.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1772153
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWat goed is, komt snel
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuPlanologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record